Kamloops, 20 augustus 2013 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Kamloops, 20 augustus 2013 - Reisverslag uit Kamloops, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Kamloops, 20 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

21 Augustus 2013 | Canada, Kamloops

Nou dat fris en fruitig opstaan was een klein vergissinkje. Benauwd dat het was vannacht en een airco die me daar een rotherrie fabriceerde. Nou ja, jammer dan. Na een fantastisch ontbijt zijn we maar weer gaan rijden. Ik kom weer 15 kilo zwaarder terug op deze manier. Was niet de bedoeling maar als ik thuis ben begin ik gewoon weer opnieuw met lijnen. Normaal val ik wel af op vakantie maar nu lopen we veel minder en eten meer, nou dan weet je het wel. Onze reisplannen zijn ietwat omgegooid. Normaal gesproken zouden we de Trans Canada Highway North uitgereden zijn naar Jasper maar eerlijk gezegd vonden wij het een beetje saai worden. We hebben de Cariboo Highway naar Kamloops genomen. Een uurtje of 6 ½ rijden via Quesnel, Williams Lake, 100 Mile House en Cache Creek om maar een paar plaatsen te noemen. Het was een prachtige weg met ook bergen maar ook meren en huizen/ranches. Een beetje gevarieerder zullen we zeggen en ook met meer mensen om je heen. Ook wel weer eens fijn. In Kamloops aangekomen bleek er een seniorenweekend te zijn. Dus .. bijna geen hotel meer vrij. Hadden we er een gevonden ging het slot kapot. Werner opgesloten in de kamer dus ventilatie hor er uit gehaald en ….geen kamer meer. Wij dus weer op zoek en nu hebben we een leuke kamer op een heuvel met een prachtig uitzicht. Het begon al goed. Seniorenkorting –met dank aan Ria-en we kregen donuts (gratis). Een leuke binnenkomer. Morgenochtend –gratis- ontbijt en er is zelfs een indoor heated pool. Lekker. Maar wij zijn naar het park gegaan waar een Keltisch feest was. Heel leuk en gezellig maar veel te vroeg afgelopen. Alles gaat al heel vroeg dicht en ook de restaurants sluiten al om 20.00/20.30 uur. Echt maf. Nou ja dat houdt dus in dat we –alweer- vroeg naar bed gaan. Misschien ook wel zo goed voor onze gezondheid. Thuis is het meestal 00.00/01.00 uur maar hier 09.30/10.00 uur. Wat zullen we uitgeslapen thuiskomen ! Omdat er voor morgen geen plaats meer is gaan we morgen weer verder. Waar zullen we nu weer uitkomen ? Dat is ook voor ons een verrassing dus later meer.

• 21 Augustus 2013 - 08:25

Shirley:

Hoi , hoi mensen van het goede leven .............

Het feest te vroeg afgelopen ? Waren het zeker 50 +++
    Zeg Ann, als je weer thuis bent kunnen wij samen naar de fitness hier in Strijen !?
    Een mooie dag verder !

• 21 Augustus 2013 - 10:33

Linda:

Hoi allemaal

Wat een bijzondere reis zijn jullie weer aan het maken. Door alle voorbereidingen/schema's van Ann was ik wel op de hoogte van de plannen, en het ziet er super uit! Leuk om op deze manier op de hoogte te blijven en Ann, ik hoop dat je je net zo goed voelt als je eruit ziet!
    Groetjes en nog veel plezier!

• 21 Augustus 2013 - 10:34

Mientje Den Boer:

Net als Shirley denk ik dat bij een seniorenpas ook de tijden worden aangepast. Probeer eens of je ook nog in aanmerking komt voor een jongerenpas. Dan heb je vast 24 uur per dag kortingen en zo.

Maarre, na al die keren heeeeeeel vroeg op is dit wel een mooie compensatie.

En sporten en lijnen daar hoef je nu helemaal niet aan te denken. Doen wij ook niet!

• 21 Augustus 2013 - 21:50

Ienwalter:

ja j
    a jullie viertjes korting is leuk maar ja er zitten ook na delen aan maar ja dat is voor ons niet erg maar en het is voor jullie niet erg om vroeg na bed te gaan.verder geen nieuws alleen jssika van trees heeft een meisje gekregen nu nog een fijne week met veel korting xxxx

• 22 Augustus 2013 - 07:52

Karin:

Ann,
    Ik geef de datum van de Bingo door hoor!
    Ik dacht dat je vakantie had?
    Waar let je allemaal op?
    Geniet nou eens alleen maar! ipv. alsnog te zorgen voor iedereen!
    Ik draai iedere keer als ik naar de camping ga de verslagen van de vakantie
    uit voor je moeder.
    Ik moest jullie de groeten doen, en melden dat ze het heel leuk vind om
    alles weer te volgen.

Genietse, groetjes,