Wardner, dinsdag 27 augustus 2013 - Reisverslag uit Wardner, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Wardner, dinsdag 27 augustus 2013 - Reisverslag uit Wardner, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Wardner, dinsdag 27 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

29 Augustus 2013 | Canada, Wardner

Goed geslapen maar er waren er onder ons die het koud hebben gehad. Gelukkig lagen er extra dekens dus dat probleem was ook al weer snel opgelost. Vroeg wakker en Helmuth en ik zijn gaan wandelen. Moest hij natuurlijk weer zo nodig over het prikkeldraad. En eind van het liedje…niets gezien. Bij terugkomst was Ria alleen. Werner was ook gaan wandelen. Na een lekker ontbijtje hebben de jongens en ik nogmaals een poging ondernomen om wild te spotten. Na 2 ½ uur niets gezien –o jee, nou lieg ik 1 (ja jullie lezen het goed één hert). En 3 honden met hun baasje (Mike). Hij had de wegmugdoder (a la Thailand) bij hem en vroeg of alles goed was. Ja, alleen er was geen koffie. Wilde hij komen brengen maar ik zei dat we dat wel kwamen halen. Bij zijn huis aangekomen duurde het nog een tijdje voor hij met de koffie kwam. Had hij gemalen en helaas maar een klein malertje. Verser kun je het niet hebben toch ? Nog even staan praten. Hij vertelde dat hij veel bij de veiling van de Amish in Montana heeft gekocht. Hij heeft nl. nog een cabin staan en die heeft hij als bouwkit bij hen gekocht. Er ligt hier nog meer maar dat moet hij nog in elkaar zetten. In totaal heeft hij 80.938 m² grond. Veel bosgrond.

Bij terugkomst had Ria haar haar gedaan, de afwas, haar tas opnieuw ingeruimd en zat nu lekker te genieten in de zon. Helmuth en ik zijn ook lekker de douche in geweest en de jongens zijn nu bezig om de bbq klaar te maken. Ik verheug me erop. Het was lekker maar di wespen. Of ze het ruiken en elkaar waarschuwen. Wij zijn naar binnen gevlucht. En boos dat ze waren ! Toen ik na het eten naar buiten ging werd ik zowat aangevallen en ik kon net op tijd de hordeur achter me dichttrekken. Het kreng bleef bij de opening. Ben dus binnen maar wat foto’s gaan maken zodat jullie kunnen zien hoe leuk het binnen is en wat een prachtig uitzicht we hebben. Vanavond gaan we nog een keer bbq –binnen eten- en niet te laat naar bed. Morgen een lange rit voor de boeg naar Morley.

  • 30 Augustus 2013 - 03:48

    Shirley:

    Hoi, hoi
    genoten van de foto's . Dus echt een boomhut ..........wat een interieur
    op naar Morley !

  • 30 Augustus 2013 - 15:35

    Linda:

    Inderdaad prachtig uitzicht! Geniet er nog maar goed van want vanaf volgende week ben ik weer je uitzicht hahaha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helmuth - Ann

We hebben gespaard, zowel verlof als geld, om deze reis te kunnen maken. Na een stop-over in Hong Kong vervolgen we onze reis naar Australie. Na een rondreis door Tasmanie reizen we door Zuid, Midden en Oost Australie. Daarna naar Nieuw Zeeland waar we het Zuider- & het Noorder eiland aandoen. Na een paar dagen uitrusten op Fidji komen we weer thuis.

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 115225

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 05 Januari 2015

Fins Lapland

28 Juli 2013 - 31 Augustus 2013

Canada en Alaska

27 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Sightseeing

01 Juli 2011 - 26 Juli 2011

Grand tour China

23 December 2008 - 17 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: