Morley,woensdag 28 augustus 2013 - Reisverslag uit Turner Valley, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Morley,woensdag 28 augustus 2013 - Reisverslag uit Turner Valley, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Morley,woensdag 28 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

29 Augustus 2013 | Canada, Turner Valley

We zijn eindelijk in Morley aangekomen. Een mijl op zeven. Het moet 30 minuten van West-Calgary afliggen maar ik denk dat onze Tommy ons naar de verkeerde kant heeft gestuurd. Nou ja, konden we in ieder geval niet teveel geld opmaken. Het is nl zo dat dit een casinohotel is. Een prachtig spul, het StoneyNakodaResort geheten. http://www.stoneynakodaresort.com/ We hebben hier twee kamers en we hebben dus alle ruimte om onze koffers weer eens goed te ordenen. Na ons uitgebreid gebadderd te hebben, ons toilet gemaakt te hebben en nadat Helmuth zeker twee uur bezig geweest is om de computer weer opgestart te krijgen zijn we naar beneden gegaan. Ria en Werner waren al in het casino en nadat we ze opgespoord hadden zijn we eerst gaan dineren. Lekker. Tijdens het eten al een paar spelletjes KENO meegedaan. Ik weet nog niet of we daar wat mee gewonnen hebben want ik heb het nog niet na laten kijken. Ga ik straks doen. Het spelen ging natuurlijk weer bar slecht. Op een gegeven moment moest ik zelfs gaan pinnen. Nu heb ik net mijn geld geteld en heb ik toch nog mijn geld teruggewonnen plus nog een aardig bedrag aan winst. (En jullie weten het .. bij winst stoppen). Morgen naar Calgary waar heel veel winkels zijn !! Helmuth had ook winst, Ria zoals gewoonlijk natuurlijk ook en van Werner weet ik het nog niet. Het zou leuk zijn als hij ook wat gewonnen heeft. Om 01.00 uur waren we weer in onze kamer en was het hoog tijd om te gaan slapen. Lang geleden dat we zo laat op bed lagen.

• 29 Augustus 2013 - 21:20

Suzanne:

Nog even genieten van al het moois daar en dan weer naar huis!
    Alvast goeie terug reis!

• 30 Augustus 2013 - 03:53

Shirley:

Dag luitjes,

Ben benieuwd naar Calgary , heb daar een achternichtje wonen met gezin .
    Veel plezier en tot horens !