Cranbrook, zondag 25 augustus 2013 - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Cranbrook, zondag 25 augustus 2013 - Reisverslag uit Cranbrook, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Cranbrook, zondag 25 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

26 Augustus 2013 | Canada, Cranbrook

Nou om te beginnen kan ik zeggen dat we blij mogen zijn dat we onze mannen niet geroosterd hebben terug gekregen. Hoezo ? Gisterenavond gingen zij nog een stuk wandelen in de bergen en wij gingen naar de lobby om ons verslag te maken en onze berichten te lezen. In de cabin geen internetverbinding. Terwijl wij daar zaten werd het ineens heel erg donker en kwam er een wervelwind. Daarna ging het ontzettend hard regenen en bliksemen. Natuurlijk zaten wij best over de mannen in. Al snel klaarde het weer op en niet lang daarna kwamen er twee doorweekte mannen aan. De bliksem was vlak bij hen ingeslagen en ze waren zich rot geschrokken. Logisch lijkt me. Na een paar spelletjes kaart naar bed gegaan. Overigens niet kunnen winnen.

Vandaag zijn we ook heel erg blij Ria nog in ons midden te hebben. Zij had vanochtend een ontmoeting met een echte wolf. Op 5 meter afstand van haar bleef hij staan en keek haar aan. Ria tikte op het raam om ons te waarschuwen en wist niet hoe snel zij naar binnen moest komen. Normaal vragen wij om een wachtwoord maar dit keer kon zij zo binnen komen. Tsja, een beetje consideratie moesten wij toch met haar hebben. Daarna zijn we, na betaald te hebben, op pad gegaan naar het zuiden. We zijn in Cranbrook terechtgekomen. Morgen gaan we naar Fort Steele Heritage Town. Daar verheug ik me erg op. Jullie mogen nog voor mij kijken wat er te doen is. Dat kan via: http://fortsteele.ca/our-story/

Vandaag hebben we weer dieren gezien. Schildpadden en reeën (of zoiets). Ik kan ze niet uit elkaar houden ook al heb ik er een boekje van. Verder natuurlijk weer genoten van de natuur.

  • 26 Augustus 2013 - 09:27

    Mientje Den Boer:

    Hallo natuurreizigers. Wat een belevenissen iedere keer weer! Gelukkig loopt het steeds goed af. Daar hou ik wel erg van ja.

    De dieren op de foto's lijken mij ook schildpadden, maar misschien zijn het vermomde reeën. Je weet maar nooit.

    Foto 2 is toch wel een bewijs dat er verschrikkelijke charmeurs op je pad zijn. Pas daarvoor op!

    Fijne voortzetting weer.
    Jan en Mientje

  • 27 Augustus 2013 - 11:47

    Shirley:

    Ann en familie,

    Ook ik heb zeer genoten van de natuur en vooral van de schildpadden . Geen reeen gezien , hoor ........
    geniet ze weer en heb het goed !

  • 30 Augustus 2013 - 15:30

    Linda:

    een ree met een rood hoofddoekje...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helmuth - Ann

We hebben gespaard, zowel verlof als geld, om deze reis te kunnen maken. Na een stop-over in Hong Kong vervolgen we onze reis naar Australie. Na een rondreis door Tasmanie reizen we door Zuid, Midden en Oost Australie. Daarna naar Nieuw Zeeland waar we het Zuider- & het Noorder eiland aandoen. Na een paar dagen uitrusten op Fidji komen we weer thuis.

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 473
Totaal aantal bezoekers 115225

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 05 Januari 2015

Fins Lapland

28 Juli 2013 - 31 Augustus 2013

Canada en Alaska

27 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Sightseeing

01 Juli 2011 - 26 Juli 2011

Grand tour China

23 December 2008 - 17 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: