Revelstoke, 21 augustus 2013 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Revelstoke, 21 augustus 2013 - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Revelstoke, 21 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

22 Augustus 2013 | Canada, Revelstoke

Heerlijk geslapen. Wat een verademing en lekker koud. Maar ja we moesten verder want er waren geen kamers meer. Dus op weg maar weer. Na een zeer gevarieerde rit aangekomen in Revelstoke. We zitten in een werkelijk schitterend hotel, Glacier House Resort. Wij hebben hier een cabin. Heel mooi en een heel goede deal. Daarna naar het centrum van Revelstoke gegaan en daar onze vuile kleding gewassen, wat gedronken (keno gespeeld) en naar de muziektent geweest. Geen muziek voor ons dus naar het zwembad en de hottube in het hotel. Daarna een wandeling gemaakt. Te donker en veel te gevaarlijk. Het was een heel mooie dag met veel zon.

• 22 Augustus 2013 - 08:38

Ellen:

Hoi Allemaal,

Jullie zijn weer wat meer in de "bewoonde" wereld. Ziet er fantastisch uit allemaal en jullie treffen het ontzettend met het weer. Ik zie alleen maar zonnige foto's. Super. Jullie komen vast lekker uit gerust thuis. Groetjes

• 22 Augustus 2013 - 09:06

Michiel:

Wat een schitterende vakantie hebben jullie. Nog heel veel plezier.
    Michiel

• 22 Augustus 2013 - 20:15

Janie:

Ziet er echt mooi uit geniet er nog maar van we missen jullie wel hoor xxxx groetjes aan iedereen van ons allemaal

• 23 Augustus 2013 - 04:55

Shirley:

Dag Allemaal ,

Lekker weertje daar , gisteren hadden wij hier een dipje , vandaag wordt beter.
    Goed dat je ergens kunt wassen he, Ann , anders moet je wel koffers vol meenemen .
    weer genoten van jullie reis en tot morgen !