Muncho Lake,zaterdag 17 augustus 2013 - Reisverslag uit Muncho Lake, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Muncho Lake,zaterdag 17 augustus 2013 - Reisverslag uit Muncho Lake, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Muncho Lake,zaterdag 17 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

18 Augustus 2013 | Canada, Muncho Lake

Heerlijk geslapen. Alhoewel ik het niet zeker weet van Werner en Ria. Helmuth had zijn sokken te drogen gehangen op de ventilator die naar hun toe stond ! Yakkie.
Vandaag een hele rit achter de rug . Vanochtend vrij vroeg weggegaan op pad naar ? Tsja., waar we uit zouden komen dat wisten we nog niet. Ik kan jullie verklappen dat we nu in een motel bij het Muncho Lake zitten. Wat hebben we onderweg nog gedaan ? We zijn in Watson Lake geweest. Daar vonden wij niet veel aan dus verder maar weer. Onderweg zijn we zowaar beren en bizons tegengekomen. Heel onwerkelijk maar zooo leuk. We waren gelijk weer wakker. Bij Liard River gestopt en naar de hot springs gegaan. Lekker warm en stinken dat we deden. Gelukkig hebben we een motel gevonden met een heerlijke douche. Eerst waren we in een ander hotel waar ze lodges, cabins en chalets hadden, maar duur. Nu zitten we echt spotgoedkoop en in het chauffeursrestaurant hebben we heerlijk gegeten. Daarna zijn de mannen en ik een stukje gaan wandelen. Geen dieren gezien, wel het meer. Een schitterend gezicht met zonsondergang. Morgen weer vroeg op om een stukje verder te gaan. Benieuwd of we weer een hoop dieren tegenkomen. Ik hoop het wel. En...het is alweer een mooie zonnige dag geweest. We treffen het.

ps: gisterenavond een heel leuk gesprek gehad met een vrouw uit Washington. Komt oorspronkelijk uit Alaska waar ze nu naar toe ging op familiebezoek. Leuke caravan. Zou ook iets voor ons zijn. Kun je tenminste iets meenemen !

• 18 Augustus 2013 - 08:28

Ger Van Driel Vis:

Hi vacantiegangers,

Iedere dag als ik weer een reisverslag heb ontvangen bericht ik
    dit door naar Ida, ze vroeg me dit maal om je te laten weten dat
    het prima met haar gaat , ze is donderdag naar de cardio geweest en
    moet over 2 maanden weer eens langs komen.
    Maandag ga ik naar haar toe, vandaag hier in Rotterdam die autorace
    en Ajax - Feyenoord.
    Veel plezier verder,
    groeten

Ger

• 19 Augustus 2013 - 07:02

Shirley:

Dag allemaal ,

Elke keer weer als ik lees dat jullie dieren in hun eigen vertrouwde omgeving zien , benijd ik jullie.
    geniet ze , wandel ze en bedankt voor het schrijven , Ann!

MHG

• 19 Augustus 2013 - 09:12

Elly:

Goedemorgen allemaal,

Jullie hebben een geweldige vakantie, dat lees en zie ik wel.
    Mooie foto,s en een leuk filmpje. Genieten nog maar een poosje.

Groetjes, Elly

• 19 Augustus 2013 - 12:00

Michiel:

Dag Ann en de anderen,
    Mooi reisverslagen, prachtife foto's en een mooi berenfilmpje.
    Bedankt, een goede vakantie en nog veel plezier.
    Groeten van Michiel

• 19 Augustus 2013 - 12:32

Gerard:

hoi allemaal gerard heb al twee berichten gestuurd naar jullie dus die zijn niet aan gekomen wat is het daar mooi geniet er nog maar van gr. van ons xxx

• 22 Augustus 2013 - 07:42

Renate:

WOW!! Bizons en beren.....way cool!!

• 30 Januari 2014 - 06:54

Jose: