Fort Nelson, zondag 18 augustus 2013 - Reisverslag uit Fort Nelson, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Fort Nelson, zondag 18 augustus 2013 - Reisverslag uit Fort Nelson, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Fort Nelson, zondag 18 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

20 Augustus 2013 | Canada, Fort Nelson

Om te beginnen feliciteren wij Gerrit en Carmen met hun verjaardag. Nog heel veel jaren in goede gezondheid, geluk en wijsheid.

Arme Helmuth. Vanochtend zijn we om 07.00 uur al gaan rijden. We hebben echt een prachtige rit door de natuur achter de rug. Heel gevarieerd ook, met weer veel beesten onderweg. De meeste dorpjes die we aandeden waren niet veel bijzonders. Onderweg kwamen we nog een tankstation tegen maar de benzine was zo duur dat Helmuth besloot om door te rijden naar St. John’s. Dit zou een grote stad moeten zijn met heel veel tankstations want deze stad draait op benzine en toerisme. We waren hier al vroeg en wat dacht je wat ! In het hele gebied geen stroom meer en derhalve geen benzine. Om 15.00 uur zou er weer stroom zijn. Lekker dan vooral omdat alles dicht was. En ja hoor weer hadden we geluk. We stonden bij een groot esso-station waar alleen mensen met een esso-pasje konden tanken. Kwam er iemand van de esso aan die de boel opengooide. Kon iedereen daar tanken dus ipv 4 uur wachten hebben we nu maar 1 uur hoeven wachten. Enne … nog goedkoper dan bij alle andere tankstations. Daarna op naar Fort Nelson waar we nu een motel hebben. Een stukje gelopen. Naar een monument geweest. Gegeten en daarna, jawel naar bed.