Ucluelet, zaterdag 3 augustus 2013 - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Ucluelet, zaterdag 3 augustus 2013 - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Ucluelet, zaterdag 3 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

04 Augustus 2013 | Canada, Ucluelet

Heerlijk geslapen. Ik was er al heel vroeg uit en na het dekken van de tafel ben ik samen met Helmuth de hot tube ingedoken. Heerlijk. Na een zalig ontbijtje zijn we naar de light trail gelopen waar we hebben kunnen genieten van het uitzicht op de zee met daarin … jawel, een walvis, zeeleeuwen en zeehonden. Daarna een uurtje gelopen rondom de baai met gevaar voor eigen leven want: er komen hier beren, wolven en poema’s voor. Ps: Niets gebeurt. Daarna naar Tofino gereden waar we weer een stuk hebben gelopen en gegeten, gedronken en genoten hebben van een ijsje. We zitten nu op een terrasje en gaan straks weer terug naar ons onderkomen om te gaan genieten van de hot tube en een heerlijk diner. We gaan vast en zeker weer skibo-en. Ik denk dat we vanavond wel weer goed zullen slapen..

• 04 Augustus 2013 - 12:14

Gerard:

waar zijn juli

• 04 Augustus 2013 - 12:18

Mientje Den Boer:

Wat een zaligheid, iedere dag weer! Maar goed dat je het dagelijks opschrijft. En komt dat goed uit de hot tub! Heb je ook een waterbestendige skipbo?

Ann, ik zag dat je draken ging bestrijden (berijden?). Zeeleeuwen, walvissen en zo meer van dichtbij. Hmmm, wij eten zalm vanavond en jullie??