Ucluelet, vrijdag 2 augustus 2013 - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Ucluelet, vrijdag 2 augustus 2013 - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Ucluelet, vrijdag 2 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

04 Augustus 2013 | Canada, Ucluelet

In 1 woord geweldig. Toen we beneden kwamen lag alles al klaar. Een mooi gedekte tafel met een kop yoghurt met vruchten. Hans was de omeletten aan het bakken en Tanni schonk voor ons de koffie, thee en sap in. Daarna kwam ze met geroosterd brood aan en Hans gaf ons de eieren met daarbij vruchten en een eetbare bloem. Dachten we alles gehad te hebben kwam er daarna nog een rösti op tafel. Ja, we zijn verwend. Ook werd er tijdens het eten voor gezorgd dat onze koppen gevuld bleven. Oh ja, ook nog jam etc. En misten we nog iets dan moesten we er zeker om vragen. Nou nee dus we konden niet eens alles op. Na een zeer warm afscheid op weg naar Ucluelet. Onderweg kwamen we nog een leuk dorpje tegen waar de geiten op de daken liepen. Alweer een hippie dorp. Zouden er op alle eilanden hier alleen maar hippies wonen ? Daarna inkopen gedaan en verder naar ons onderkomen maar … waar was het ? We gingen 1 lange weg af, kronkels, heuvels en diepe dalen. Uiteindelijk kwamen we bij de vvv in Ucluelet terecht. Hadden ze ons de verkeerde weg gewezen. Wij weer terug en ja hoor sorry, sorry. We gingen nu in ieder geval wel de goede kant op. Kwamen we bij Point West Cottages kreeg ik de schrik van mijn leven. Was dit wel wat ? Kosten nl. 965 CAD wat neerkomt op zo’n € 930,=. Wel voor 3 nachten. Nou, fantastisch. Een heel groot huis tot onze beschikking met hot tube, 2 slaapkamers, een ontzettend grote woonkamer en prachtige keuken. Buiten een grote bbq. Nou het geld meer dan waard. Eerst alles opgeruimd en toen gebarbecued. Heerlijk. Daarna met Helmuth en Werner de hot tube ingedoken. Daarna nog even met Werner naar het meer beneden gelopen en toen was het skipbo-tijd. Ja, we gingen laat slapen 22.00 uur. Hier houden we het nog wel even uit.

• 05 Augustus 2013 - 07:11

Shirley:

Nou , eerst verkeerd gereden , maar daarna was het geweldig toch !!!!!!!!!!!!
    Mooie foto's in de tube.
    tot morgen !