Vrijdag, 06-03-2009 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Vrijdag, 06-03-2009 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 06-03-2009

Door: webmaster

06 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Rotorua

Toen ik vanochtend wakker werd dacht ik: "he, vandaag zijn de boerin en Sienie jarig". Dus bij deze van harte gefeliciteerd en nog vele jaren en zeker bij de Poldermodellen (het gebakje kom ik later wel opeten, kan er nog net bij). Maar ik dacht ook: "wat een naar weer" want: jawel regen. We hebben daarom besloten een nachtje langer in Rotorua te blijven zodat we vandaag nog wat leuke dingen hier konden gaan doen. Als 1e zijn we naar Te Puia gegaan. Oftewel, Te Whakarewarewatangaoteoptauaawhahiao. Vertaling: De verzamelplaats van de oorlogslegers van Wahiao. Wij hebben hier een tour met gids gedaan. We hebben 2 werkende geisers gezien en verder weer veel cultuur van de Maori's. Verder veel hotpools en modderpoelen. Hierna hadden we de smaak te pakken en zoals ik jullie al eerder had verteld, we hebben gisteren vrijkaarten voor Hells Gate ontvangen bij de aankoop van de kaarten voor de Mitai. Dus op naar Hells Gate. Hier hebben we weer gelopen door een veld met modderpoelen etc, maar we hebben ook een modderbad gedaan met daarna een sulphurbad. Het was heerlijk maar tegelijkertijd smerig. Jezelf insmeren met modder en na het afwassen in een stinkend bad gaan zitten, wie verzint zoiets ? In ieder geval schijnt het heel heilzaam te zijn voor geest en lichaam dus vooruit dan maar. Zelf heb ik nog een massage na genomen. dat was geweldig. Knapt een mens helemaal van op. Nu zijn we weer op de kamer na eerst wat boodschappen te hebben gedaan. Gegeten hebben we ook al -het is 19.30 uur- en voor vanavond hebben we een heerlijk wijntje met kaas. Ja, het kan niet op maar het diner kostte omgerekend maar 2,40 euro. Diner voor de microwave, spaghetti en rijst/curry. We hadden ook nog wat kip van gisterenavond over. Zo komen we er wel. Geniet nog even van de foto's en ik zou zeggen tot morgen maar weer.

• 06 Maart 2009 - 08:58

I:

inder daat weer prachtige foto>s maardie badden lijken me heerlijk gr i

• 06 Maart 2009 - 09:46

Ymand:

reactie op bericht van i
    het is inderdaad en niet inder daat of is het dan toch inderdaaten en die badden zijn bij ons in de buurt gewoon baden of heb ik of jij gebadden. F7 is ervoor om dit te vermeiden.
    Verder voor A&H een fijne vakantie nog groedjes, zomar ymand

• 06 Maart 2009 - 10:29

Anneke:

Haha, op die hoogte wil ik mijn oor ook wel houden...........leg het graag te luister.

• 06 Maart 2009 - 12:58

Eagle:

Mooie plaatjes weer, zou bijna zelf wel willen gaan. Maar ja, het zit op het moment wat tegen met de lotto. Terugkomend op dat oor, ik leg wel wat anders op die hoogte neer dan!

• 08 Maart 2009 - 08:50

Martijn En Caroline:

Hallo buren!
    Zo te zien hebben jullie een mooie reis. In Cillaarshoek is weinig gebeurd afgelopen maanden. Wel hebben we voor het eerst in 12 jaar weer op de Binnnen maas kunnen schaatsen. Geniet er nog van de laatste weken en tot snel!