Dinsdag, 17-03-2009 - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Dinsdag, 17-03-2009 - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 17-03-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

19 Maart 2009 | Nederland, Strijen

Thuis. Zijn we blij ? Nou ik niet echt. Helmuth wel. Daniel en mijn moeder stonden ons op te wachten op Schiphol. De reis is voorspoedig verlopen. Zoals gezegd maandag om 17.45 uur vertrokken. Eerst vliegtuig van Fiji naar Los Angeles. Hebben die gekke Amerikanen weer wat nieuws bedacht. Iedereen, of je nu in Amerika blijft of alleen maar een transfer hebt, moet een nummer aanvragen. Je krijgt naar aanleiding van je aanvraag wel of geen toestemming om in Amerika te komen/landen. Internetten op Fiji vergt een lange adem. Het gaat heel langzaam maar na 1 1/2 uur hadden we het dan toch maar mooi voor elkaar. We hadden een nr. Nu konden we inchecken. Op L.A. aangekomen, na 10.20 uur en bijna 9.000 km, stonden we na talloze controles en na het inchecken van de bagage ineens buiten het gebouw. Konden we dus zomaar zonder visum toch L.A. ingaan. Rare jongens, die Amerikanen. In ieder geval wij zijn gewoon naar de terminal gelopen waar we ons vliegtuig naar Londen moesten pakken. Natuurlijk ook hier weer de nodige controles. Aangekomen in Londen na een reis van 10.40 uur en (jawel alweer) bijna 9.000 km werden we hier ook weer aan uitvoerige controles onderworpen. Tsss. In ieder geval ging het vliegtuig op tijd en waren we na een vlucht van slechts 40 minuten in Amsterdam. In de auto werden we gebeld door David. Ongeluk op de A2, ga maar via Bodegraven. Dit hebben we gedaan en we waren bij zessen 's-avonds thuis. Onderweg Chinees gehaald in Puttershoek. Om 20.30 vielen we om van de slaap dus zijn we lekker naar bedje gegaan. Een reis van bijna 36 uur, 10 films, de nodige spelletjes in het vliegtuig en alle indrukken op de luchthavens gaat een mens niet in de koude kleren zitten !

• 19 Maart 2009 - 13:13

Mientje:

In ieder geval zijn de Poldermodellen en speciaal de boerin Hartstikke blij om jullie gezond en wel terug te zien.

• 19 Maart 2009 - 14:30

I.Kelly:

Gelukkig weer heelhuids terug. Nu maar weer sparen voor de volgende reis. Nou werk ze maar weer en ik zal me vast geestelijk prepareren voor jullie volgende afwezigheid!! Nogmaals WELKOM THUIS!!!