Donderdag, 19-03-2009 - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Donderdag, 19-03-2009 - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Donderdag, 19-03-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

19 Maart 2009 | Nederland, Strijen

Thuis.

Ja we zijn dus weer thuis en gisteren is het best een drukke dag geweest. 7 wassen gedaan, gestreken, getrakteerd op mijn werk. Helaas was niet iedereen er. Jammer, maar vanaf volgende week ben ik er weer.

De reis zelf is heel leerzaam geweest. Je beseft eens te meer dat wij het heel goed hebben. Ik ben er wel van overtuigd dat je de mensen wel beter in hun eigen land kunt helpen dan maar naar andere landen te verplaatsen.

Hoogtepunten:
Tasmanie en Kangaroo eiland. Ook White Island mag niet worden vergeten.
(maar natuurlijk was alles even leuk)

Wat ons is opgevallen:
de vele voorzieningen voor toeristen in Australie en in mindere mate in Nieuw Zeeland. Voorbeeld: de bbq's voor gratis gebruik en de vele openbare toiletten voor zowel mannen als vrouwen. Het feit dat alles ook zo schoon wordt gehouden en dat niet alles wordt vernietigd blijft ons verbazen. We geloven niet dat zoiets in NL zou kunnen.

De wegen waar je soms geen andere auto tegenkomt en de brede straten.

Dat mensen nog gewoon vriendelijk tegen elkaar kunnen zijn. Dat je niet bang hoeft te zijn om iets verkeerd te zeggen zonder dat je een mes tussen je ribben kan verwachten. Dat je iedereen gewoon in de ogen kunt aankijken zonder de opmerking: "heb ik soms iets van je aan" ? "Moet je wat" ?

Maar bovenal:
de reacties op onze berichtjes. Het is fijn om te zien dat zoveel mensen met ons hebben meegeleefd en ons hebben gevolgd en daarbij de moeite hebben genomen om een reacties / soms zelfs meerdere te geven op onze website. Hiervoor nogmaals onze hartelijke dank.

En het laatste nieuws:
Helmuth gaat op wintersport naar Frankrijk. Helaas alleen, maar hij moet en zal die 600 km in Val Thorens een keer gedaan hebben.

Dit was het einde van deze vakantie en absoluut het laatste berichtje.

• 19 Maart 2009 - 15:03

Marcel:

Ja hij zal wel aan vakantie toe zijn!!

Welcome back!!

• 19 Maart 2009 - 15:08

Elly:

Jammer, geen berichtjes meer. Maar wel fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn, en zo,n fijne tijd hebben gehad.
    En dat ik toch een koala'tje heb. En dat we we je weer terug hebben op het werk. Helmuth, fijne tijd in Val Thorens.

• 19 Maart 2009 - 19:32

Anneke:

Welkom thuis. Zal wel wennen zijn. Ann, ik hoop dat ik je zondag bij Tina Turner zie.
    Kunnen we even bijkletsen.

• 19 Maart 2009 - 22:29

Wilna:

Ha Ann en Helmuth,

Fijn dat jullie weer thuis zijn. Ik heb vanavond gewerkt, vandaar het late tijdstip van dit bericht. Bedankt voor de geweldige sleutelhanger! Hij hangt aan het lampje op mijn bureau. Zie je volgende week Ann!
    Groetjes, Wilna

• 20 Maart 2009 - 14:40

Aad En Inie:

luitjes welkom thuis
    xxxx aad en inie

• 23 Maart 2009 - 08:47

Jeanette Van Driel:

Ik lees dat jullie weer thuis zijn. Gelukkig is alles goed gegaan. Misschien zie ik je dinsdag Ann.