Woensdag, 04-03-2009 - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Woensdag, 04-03-2009 - Reisverslag uit Napier, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Woensdag, 04-03-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

04 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Napier

Na het ontbijt naar Budget gelopen om onze laatste auto op te halen. Onze reis over het Noorder Eiland kan beginnen met een iets grotere auto dan we zijn gewend. Kost wel weer 5 dollar extra per dag maar soms moet je jezelf verwennen. Sport modelletje, 5 deurs, grotere laadruimte (wat we nu wel nodig hebben, sportpedalen (David!) etc etc. Via de toeristische route naar napier gereden. Dit hield in door de wijnstreek en natuurlijk zagen we heel veel wijnranken, maar ook weer koeien, schapen, herten en mooie landschappen en .... windturbines. Ook zijn we door leuke stadjes gereden zoals Masterton, Ongaonga (historische plaats) etc etc. teveel om op te noemen. In Napier motelletje genomen en vanavond heerlijk gegeten in de plaatselijke pub. Niet verkeerd. Morgen gaan we naar Taupo. Wat ons vandaag is opgevallen ? Niet alleen in de velden zien we hier en daar ineens graven liggen maar ook gewoon langs de snelweg waar het wel vrij druk is! Zou daar hier geen regelgeving voor zijn ?

• 04 Maart 2009 - 11:33

Ger:

Vanuit een bloedheet Thailand groet ik jullie. Jullie genieten wel van de prachtige reis,wat een mooi land he ? De arme Engelsen gingen naar Australie en de rijke Engelsen naar Nieuw Zeeland.
    Nog veel plezier toegewenst !!

• 04 Maart 2009 - 14:18

Suzanna:

Wat een mooie foto's weer van een even mooie omgeving. En gelukkig weer mooi weer. Wat zie de dorpjes/steden er daar grappig uit heel anders dan hier.
    groetjes