Zaterdag, 28-02-2009 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Zaterdag, 28-02-2009 - Reisverslag uit Nelson, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 28-02-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

28 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Nelson

Nou waar zal ik beginnen. Het regent, jawel alweer. Dus wij weer op pad en nu naar Nelson. Dit is vrij groot en we hebben direct ingecheckt in een mooi motel. Gelukkig met internet (wel betalen natuurlijk). Dus vandaag veel op de computer gezeten. Natuurlijk ook nog een stukje gewandeld en de omgeving verkent. Ja, een grote stad. Omdat het maar bleef regenen en omdat de markt niet veel bijzonders was weer terug naar het motel. Nu had ik wel de kans om de was te doen wat ook hoognodig was. Toen het weer een beetje opklaarde zijn we weer gaan wandelen en in een aardige bar/gamezaal terechtgekomen. Heel gezellig. Daarna naar Woolworths om de boodschappen te doen. Wat hebben we dus gegeten ? Een blikje soup peppered steak (leek op goulahsoep in ieder geval lekker heet/scherp). Stokbrood met kruidenboter en zalm. Heerlijk. En ja, een verschil met Australie is ook dat we daar afvielen en hier op deze manier aardig aankomen. Da's foute boel. Nou ja, morgen gaan we naar Picton en wat het weer betreft: de voorspellingen zijn heel goed. Gelukkig maar. Vandaag helemaal geen foto's gemaakt. Andere x beter. Verder wensen wij iedereen de hartelijke groeten en zeggen wij tot ziens. (maar voorlopig lekker nog niet hahaha)

• 28 Februari 2009 - 11:47

Else:

kom je pas in april terug????
    dan kost het wel veel inkt om alles af te drukken wat je ons schrijft.
    kan je nog een keer terug lezen wat je ons allemaal hebt verteld.
    groetjes voor jullie,en nog een fijne reis verder

• 01 Maart 2009 - 07:48

Mientje:

Hoi Helmuth en Ann,

Ik beloof je vast dat wij hier het BEGIN van de zomer gaan vieren als jullie terugkomen. Met heel veel kaas. (Is kaasfondue een goed idee?) We hebben nu een bijna ouderwetse winter achter de rug, dus krijgen we vast ook een hete zomer.

Riekie heeft foto's van het laatste optreden in Loosduinen op haar space staan. Je zult versteld staan... hahahaha.

Voorjaarsgroeten uit Strien

• 01 Maart 2009 - 11:02

Suzanna:

zo te horen houden jullie het daar nog wel even uit. Geniet er nog maar even van. Groetjes

• 01 Maart 2009 - 12:07

I:

ik zie dat er steeds meer mensen gaan schrijven dank zei renate heb ik jullie flimpje gezien zij begreep hoe slim ik ben op de comp.
    knuffel