Zondag, 01-03-2009 - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Zondag, 01-03-2009 - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Zondag, 01-03-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

04 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Picton

Vandaag via the Charlotte Drive naar Picton gereden. Een mooie, maar wederom smalle en bochtige weg. Allemaal sounds dus we zijn weer verwend voor wat betreft het uitzoeken van de foto's. Allemaal even mooi ! Ahum. Goedkoop motelletje maar wederom met alles er op en eraan. Bij de infosite voor morgen de overtocht geboekt en tevens een hotel voor morgenavond. Wel een beetje duur maar als we laat in Wellington aankomen, wil ik zeker weten dat we een slaapplaats hebben. 5 sterren. Wauw. Picton is een alleraardigst plaatsje. We vielen met onze neus in de boter want er was een zomerfestival aan de gang. Prachtig uitzicht en ondertussen genietend van goede muziek en de zon. Niet verkeerd, we krijgen er weer zin in. Na wat te hebben gedronken naar het motel gegaan om lekker brood met zalm en kaas te eten.

• 04 Maart 2009 - 11:23

Aad En Inie:

eindelijk zon
    genieten jullie er maar lekker van
    de groeten en dikke kus van ons allemaal
    aad inie en de kids

• 04 Maart 2009 - 14:49

I.Kelly:

Prachtige foto,s weer. Genieten jullie nog maar goed van deze laatste dagen. Niet alleen bij onze tegenvoeters is het weer van slag, hier begint de lente ook laat.Hoop wel op een mooie zonnige zomer, want die zon hebben jullie bij terugkomst ook nog hard nodig! XXXX