Vrijdag, 27-02-2009 - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Vrijdag, 27-02-2009 - Reisverslag uit Richmond, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Vrijdag, 27-02-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

28 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Richmond

Wat hebben wij een spijt. Waarvan ? Dat we niet in Kaikoura gebleven zijn. Het regent hier ook en het is lang niet zo leuk en gezellig. Alhoewel, niet op de dag. Eigenlijk wilden we naar Nelson maar dat was zo druk dat een stukje zijn doorgereden. Ook in Richmond viel het tegen maar omdat het zo regende zijn we het 1e het beste motel ingegaan. Gelukkig had hij nog een kamer. We zijn de boel een beetje gaan verkennen en hebben gegeten bij Burger King. Ja, je moet toch wat. Het weer was in ieder geval opgeklaard en het regende niet meer. Toen we langs de parkeerplaats bij de shoppingmall langsgingen zagen we iets raars. Het was afgezet en er werden tentjes en een stage neergezet. Aan het ambulancepersoneel gevraagd of er vanavond wat te doen was en ja hoor: ze vieren het einde van de zomer !! Rare mensen maar ze vinden het dan te warm en zijn blij als de herfst begint ? Ach, het kan verkeren. Wij zijn naar het motel gegaan en hebben wat ge-internet. 's-Avonds zijn we natuurlijk wel naar het feest gegaan. De omgeving hier staat bekend om zijn wijngaarden en dat was te merken. Ieder wijnhuis was hier present om zijn wijnen te presenteren. Leuk initiatief. Wij misten wel de kaasplankjes. Maar er was wel een popcornwagen. Jammer dat het alleen zoute popcorn was. In ieder geval hebben we ons toch nog even vermaakt met de optredens en het wijntje. Ook werd er gedanst dus al met al een leuke afsluiting van een verder heel saaie dag.

• 28 Februari 2009 - 07:58

Elly:

Krijg je heimwee Ann? Je berichtjes worden een beetje depri. In april als jij terug bent ga ik voor de sector Thais koken. Omdat jij nu groene Thaise curry kunt maken mag je me helpen. Kikker je daar niet enorm van op ? We missen je, dus ik ben blij dat het niet al te lang meer duurt. Maar ik hoop voor jullie dat je nog een aantal heel fijne weken krijgt met meer zon.

Kus, Elly