Donderdag, 26-02-2009 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Donderdag, 26-02-2009 - Reisverslag uit Kaikoura, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Donderdag, 26-02-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

27 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Kaikoura

Heb ik al gezegd dat het gisteravond heel leuk was ? Nee, nou dan bij dezen. Vanochtend was Helmuth al vroeg op, en ik dus ook. We hebben naar de zonsopgang gekeken en ik heb hem uitgezwaaid. Nadat ik het bed had opgemaakt en kennisgemaakt had met Sunap, de vriendin van Kevin die vanochtend vanuit Christchurch was aangekomen) ben ik naar het "stads"-centrum gelopen. Leuke wandeling, niets gekocht. Bij terugkomst mijn dagboek even bijgewerkt en met Sunap gepraat. Helmuth kwam bijtijds terug was met een teleurstellend krabje. De rest van zijn vangst heeft hij nl. achtergelaten. Nu was hij gelukkig wel al gekookt. Wij zijn boodschappen gaan doen omdat we ik vanochtend had afgesproken met Kevin om vanavond te gaan bbq. Daarna zijn we naar de zeehondenkolonie gelopen. Jawel, weer die zeehonden, het wordt vervelend en het was nog een p... eind ook. In ieder geval op tijd terug waar we al werden opgewacht. Willen jullie iets drinken ? Sunap ging een thaise green curry maken (ik kan het nu ook !) en ik heb eerst afgewassen. (ja, ze zijn heel makkelijk). Maar het was wel een geweldige avond. Vanessa (een Canadese uit Quebec) schoof ook gezellig aan. Ja, het was een heel leuke avond die werd afgesloten met een jamsessie. Jammer dat we morgen weggaan, maar het weer wordt hier minder dus .....

  • 27 Februari 2009 - 07:03

    Linda:

    Zo te zien zijn de dikke winterjassen weer uit, hopen maar dat het zo blijft! Jullie komen steeds dichter bij Tauranga, daar woont Annemarie, mijn (nederlandse) pleegzus. Heb van haar foto's gezien, en het is daar ook zo ontzettend mooi! Dat gaan jullie waarschijnlijk allemaal nog zien, ik neem aan dat jullie die kant nog uit gaan?
    Ik vind het zo prachtig allemaal, ik denk dat ik ook maar ga sparen.... Zullen ze fijn vinden op het werk!! Nou, H&A, geniet van de laatste paar weken!!

  • 27 Februari 2009 - 08:29

    I.Kelly:

    Prachtige plaatjes. Heb video gezien. Hardstikke goed van NZ-tourismebureau. Jullie moeten wel camera-lessen nemen of een auto-cue!Wat een communicatie-mogelijkheden tegenwoordig. Kom ik nu ook achter!! Deze reis is voor mij dus ook leerzaam!

  • 27 Februari 2009 - 10:48

    Anneke:

    Haha, zelfs na zoveel km. reizen blijft een ding hetzelfde: Jullie blijven bourgondiërs!!

  • 27 Februari 2009 - 21:53

    I:

    wat is het er toch mooi
    heb flim bekeken
    het af tellen begint?
    knuffel voor beiden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Helmuth - Ann

We hebben gespaard, zowel verlof als geld, om deze reis te kunnen maken. Na een stop-over in Hong Kong vervolgen we onze reis naar Australie. Na een rondreis door Tasmanie reizen we door Zuid, Midden en Oost Australie. Daarna naar Nieuw Zeeland waar we het Zuider- & het Noorder eiland aandoen. Na een paar dagen uitrusten op Fidji komen we weer thuis.

Actief sinds 15 Nov. 2008
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 115448

Voorgaande reizen:

28 December 2014 - 05 Januari 2015

Fins Lapland

28 Juli 2013 - 31 Augustus 2013

Canada en Alaska

27 Juli 2012 - 21 Augustus 2012

Sightseeing

01 Juli 2011 - 26 Juli 2011

Grand tour China

23 December 2008 - 17 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: