Hong Kong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

24 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nou we zijn goed aangekomen. De tijd is nu 20.11 uur. 7 uur later dan in Nederland. We gaan zo shoppen, wat eten en dan slapen. Morgenochtend de eerste excursie. De eerste aanblik van Hong Kong was overweldigend. Wat een grote stad en wat een hoge gebouwen. Jullie horen later meer.

• 24 December 2008 - 12:24

Elly:

Fijn dat jullie de eerste vlucht er op hebben zitten. Niet te moe om te shoppen ? Kijk al weer uit naar het volgende bericht.

Elly S

• 24 December 2008 - 12:26

Geràldo:

Fijn dat het eerste stuk van de reis goed verlopen is.Veel plezier.

Marianne en Geraldo Janssen

• 24 December 2008 - 12:51

Gerrit Schreuders:

Beste Ann,
    Nu ik dit lees is het woensdag 24 december. Lekker rustig op het werk zo voor de kerstdagen.
    Nog veel plezier in het verre land en tot horens.

• 24 December 2008 - 14:39

I.Kelly:

Als jullie na deze vermoeiende reis gelijk al de stad in gaan, zit het met de gezondheid wel goed.Helmuth ik weet het:je moet Ann dwingen te rusten! Ze benut iedere minuut!! XXX

• 24 December 2008 - 14:57

Irene:

Voor Shoppen ben je nooit te moe voor he?
    Fijne vakantie verder en alvast fijne Kerstdagen
    groetjes

• 24 December 2008 - 15:18

Marina:

Tof weer wat te horen, want dat betekent dat jullie goed zijn aangekomen. En dan nog puf overhebben om te shoppen. Respect hoor!
    Veel plezier.
    Zal vanavond ma jullie berichtjes laten lezen.

• 24 December 2008 - 16:42

Pieta:

hallo lieverds
    alles gelezen
    wat leuk!leef met jullie mee.
    mijn eerste computer cursus. knap he!
    fijne vacantie!!!
    liefs
    de Boerin

• 25 December 2008 - 11:07

Robbie:

Hele fijne kerstdagen daar in Hong Kong neem het niet te nauw!
    groet, Eagle1

• 25 December 2008 - 15:01

Eric & Kirsten:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.....
    Of zoals ze in Hong Kong zeggen: &%$#@*@!$#^&

Fijne Kerstdagen!!!

• 25 December 2008 - 17:09

Wilna De Jong:

Hoi wereldreizigers,

Gelukkig alles goed gegaan onderweg. Wij zijn hier kerst aan het vieren met de familie De Jong. Groetjes van ons allemaal en speciaal van mijn zwager (collega van Helmuth) Willem.
    Geniet ervan!

Wilna (en Arie)

• 26 December 2008 - 00:12

Rob:

Fijne kerstdagen in het chinees?
    hier de vertaling
    Kung His Hsin Nien bing Chu Shen Tan

• 30 December 2008 - 09:57

Manuela Den Hartog:

Hé Ann en Helmuth,
    Wat een uitvinding deze site. Ik leef telkens met jullie mee en nu kan ik toch nog (voor mijn gevoel) met julie meereizen. Wauw, Hongkong lijkt mij helemaal te gek. Niet om kerst te vieren, maar wel om te shoppen en vooral de stad te bezichtigen. Heel veel plezier jullie saampjes en geniet van alles!!!!!
    Ik wens jullie alvast een gaaf, tof, gezond en gezellig 2009. Ann, het ga je goed en geniet van de reis!! Dikke kus Manuela