26 december 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu 26 december 2008 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

26 december 2008

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

26 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

2e kerstdag en merken we daar hier veel van ? Nou nee niet echt, of het moeten de vele bandjes zijn die " proberen" kerstliederen te zingen. Wel wat versieringen maar de economie blijft op volle toeren doorgaan. We zijn eigenlijk wel blij dat we vandaag verder gaan. Ja, het wordt weer een lange dag. We hopen dat iedereen goed de 1e kerstdag is doorgekomen en we houden jullie op de hoogte.

xxx

• 26 December 2008 - 08:35

Leo IJ.:

Goedemorgen Ann,

Benieuwd hoe jullie reisplan eruit ziet. Kunnen we dat ergens vandaan plukken?

• 26 December 2008 - 08:41

Werner En Ria:

geweldig om dit te volgen
    dat hadden wij in kaapstad bloedheet en kerstverziering en dat is het dan kerst in nederland is beter veel plezier

• 26 December 2008 - 11:02

Ida Kelly:

Niet klagen over geen
    kerstsfeer. Wat dachten jullie over kerst zonder
    jullie voor onze hele familie???? XXX

• 27 December 2008 - 08:27

Werner En Ris:

sta ik op en wat is dit nou geen bericht zeker druk program gr v ons

• 27 December 2008 - 10:27

Aad En Inie:

hoi luitjes, hebben jullie nog chinese kerstliedjes gezongen?Leuke site om jullie te volgen. Nog wel weinig foto's!!

• 28 December 2008 - 08:59

Werner En Ria:

Weer een dag voorbij weer geen nieuws jullie hebben het natuurlijk druk met oehoe .ann leg je fototoestel even weg en denk even aan ons of heb je je laptop ergens laten staan gr van ons

• 28 December 2008 - 20:19

Ellen En Co:

Hallo daar,

Hebben jullie nog een fototoestel gekocht in Hong Kong? Vreemd he dat je geen kerst gevoel krijgt, maar geniet van jullie reis. Leuk dat we jullie bijna elke dag kunnen volgen. Groetjes Ellen en Karel

• 29 December 2008 - 16:03

Suzanna:

hallo helmuth en ann

als het goed is zijn jullie nu op de volgende bestemming. Australie toch? Weet niet precies waar. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben. Groetjes uit een erg koud nederland

• 30 December 2008 - 09:27

Werner En Ria:

Je kan wel zien we zijn snel vergeten.Wat is dit
    hebben jullie echt geen tijd voor ons maar geniet maar dat is belangrijk maar vind het leuk als we wat horen gr van ons

• 30 December 2008 - 12:43

I.Kelly:

Ik weet dat jullie nu in Tasmanie -Strahan- behoren te zitten.Is dat zo, of zijn jullie elders beland.Iedereen -en niet ik alleen - willen van jullie horen!!! XXX

• 30 December 2008 - 16:02

Rob:

We hebben al een tijdje niets gehoord, maar dit kan ook komen omdat je niet overal kan internetten,maar een paar foto's zal onderhand wel tijd worden. Groetjes, Eagle1

• 30 December 2008 - 17:04

I.kelly:

Geen internet op Tasmanie,dus we horen niet eerder dan 10/1 van het stel. Jammer !!

• 30 December 2008 - 17:07

Ria :

Ida bedankt dat is wel fijn dat ik dat nu weet gr ria

• 30 December 2008 - 17:17

Sienie:

wij hebben de kerstdagen in frankrijk doorgebracht met de kinderen en zijn nu weer thuis. wij wensen jullie een goede jaarwisseling en een gezond 2009 en nog een fijne vacantie. groetjes piet en sienie

• 31 December 2008 - 07:00

Janet N.:

Hoi Ann,
    Zijn jullie inmiddels al in het nieuwe jaar? Of hebben jullie nog een paar uur te gaan. (Alvast) de beste wensen en een fijne vakantie, groetjes

• 31 December 2008 - 08:55

Ida Kelly:

Snap niets meer van de tijden. Ik wens jullie ook een gezegend en gezond 2009.En iedereen
    die op dit album is aangesloten: idem dito hetzelfde!!!XXX

• 31 December 2008 - 13:25

Elly:

Ik weet niet of jullie het kunnen lezen, anders later maar.
    Fijne jaarwisseling en een heel gelukkig en gezond 2009.

Elly

• 31 December 2008 - 15:55

Eric En Kirsten:

(alvast) de beste wensen voor 2009!!! We faxen...

• 31 December 2008 - 16:29

Rob:

De allerbeste wensen voor 2009 en een voorspoedig jaar gewenst
    groet, Eagle en de watjes

• 31 December 2008 - 17:22

Carmen:

Begrijp dat het in Australië inmiddels 2009 is. Gelukkig, voorspoedig en gezond nieuwjaar van ons allemaal.