D-Day - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu D-Day - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

D-Day

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

23 December 2008 | Nederland, Strijen

Het is nu 10.06 uur. Vanmiddag worden we weggebracht door tante Til naar het station in Dordrecht. Om 19.00 uur vertrekt ons vliegtuig naar Londen. Van daaruit non-stop naar Hong Kong. Helmuth ziet er wel tegenop maar het is een nachtvlucht dus ik ga er van uit dat we slapen. Gisteren afscheid genomen van de buren en tante Jose, David en moeders. Ook hebben de nodige mensen ons via te telefoon veel plezier gewenst. nogmaals bedankt en we houden jullie op de hoogte. Het volgende bericht zal, als alles goed is, vanuit Hong Kong zijn. Voor nu zeggen wij: tot horens, ziens.
We zijn ook via skype te spreken: ann.kelly50.

• 23 December 2008 - 10:05

Carmen:

Hé Helmuth & Ann,
    Nogmaals heel veel plezier! Tot schrijvens of skypes.
    Carmen

• 23 December 2008 - 10:12

Riekie:

Hello and Goodbye.

skype; model10plus

• 23 December 2008 - 10:42

Werner En Ria:

een hele goeie reis en zal veel aan jullie denken

• 23 December 2008 - 11:03

Eric & Kirsten:

Goede reis (zonder vertraging) en heel, heel, heel, veel plezier.

We faxen.....

• 23 December 2008 - 11:05

Max & Sjors:

Ook wij wensen jullie natuurlijk een goede reis en veel plezier!

xxx (voor "tante" Ann) en "ome" Helmuth; wel lief zijn he?

• 23 December 2008 - 13:24

Rob:

Heeeeeel veeeeel plezier en een goede reis oude reisvreters!!
    Groet, Eagle1

• 23 December 2008 - 18:55

Linda:

Het is maar een raar idee dat je zo lang weg bent Ann, maar het is heel leuk dat we je op deze manier toch kunnen volgen. Jullie zitten nu dus in het vliegtuig, slaap lekker straks en we kijken uit naar je volgende bericht. Geniet ervan!!
    Edwin en Linda

• 24 December 2008 - 08:14

I.kelly:

Vacantie nu echt begonnen.Zittend geslapen?!Denk dat jullie
    nu echt zijn voorbereid op
    een vermoeiende boeiende
    vacantie. Jullie hebben het