Vancouver, 28-07-2013 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Vancouver, 28-07-2013 - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Vancouver, 28-07-2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

29 Juli 2013 | Canada, Vancouver

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan (Ria, Werner, Helmuth en moi) en wel in het Sandman Hotel in Downtown Vancouver. Dit na een stressvolle nacht omdat ik gisterenavond nog wat recensies had gelezen over Transat Air. Nou ik weet nu heel zeker dat het alleen azijnzeikers zijn die recensies schrijven. Het personeel was zeer attent, vliegtuig vloog perfect op tijd, eten was oké. Nou 1 minpuntje dan de stoelen waren wat aan de krappe kant. Maar dan moet je ook maar business klasse gaan vliegen. Wij waren tevreden. Alhoewel, Ria had het genoegen voor een klein jongetje te zitten die maar bleef schoppen tegen haar stoel. Gelukkig was Ria al voor het opstijgen in slaap gevallen en dan weten jullie het wel ! Ze werd pas wakker toen moeder wat tegen het jongetje zei, die daarop de verdere reis heeft lopen gillen. Ach het is natuurlijk ook wel een lange ruk voor zo'n kind. Het is hier overigens zondag de 28e - 20.35 uur terwijl het bij jullie nu de 29e - 05.35 uur is. Raar he ?

Aangekomen en na alle controles op naar de autoverhuur - Alamo. Hier onze SUV gekregen en op naar het hotel. Ingecheckt, auto in de garage, koffers op de kamers en heerlijk de zon in. En wat kwamen we tegen ? Een casino. We hebben er even wat in rondgelopen (ja echt waar, alleen maar gelopen), hebben wat te drinken genomen en zijn toen weer verder gegaan. Heerlijk weertje hier. Op een gegeven moment kwamen we een leuk eettentje tegen en hebben we heerlijk gegeten. Daarna terug naar het hotel. Lekkere douche genomen en nu jullie dus op de hoogte brengen. Wij hopen jullie hiermee een plezier te doen zoals jullie ons een plezier zouden doen met reacties.

Vancouver: wat leuke feitjes (de rest staat op google !!!)
* Vancouver is de 3e grootste stad van Canada (1=Toronto /
2=Montreal)
* Een inwoner van Vancouver wordt Vancouverite genoemd
* Vancouver is 1 van de grootste centrums voor filmproducties in
Noord-Amerika
* In 1 jaar regent het 1100 mm in Vancouver. Vandaar dat alles
zo mooi en groen is
* De populairste sport in Vancouver is ijshockey.
Go Canucks Go!

• 29 Juli 2013 - 08:24

Esther Kleinkramer:

ann,
    wat zit je haar top. hopelijk voel je je ook zo. veel plezier allemaal! het lijkt me een geweldige reis en de eerst (vertrek) stress is er af! x eshter

• 29 Juli 2013 - 08:59

Jeanette:

Hoi Annie, ik moest even kijken maar je bent het toch. Wat een metamorfose zeg. Staat je goed.
    Ga lekker genieten met de familie.
    Groetjes uit Striencity, Jeanette

• 29 Juli 2013 - 10:24

Elly:

Hé naäper, mijn kleurtje pikken he ? Alhoewel................
    Maar staat je leuk hoor !!!!!
    Jammer dat ik geen verslagen krijg, maar Arno stuurt ze wel door..................

Fijn dat de reis eindelijk begonnen is.
    Heel veel plezier.

• 29 Juli 2013 - 10:59

Marina:

Hee hallootjes,
    Hoorde van ma wat jullie nu weer op het programma hebben staan. Geweldig hoor; ik ga jullie volgen.
    En Ann....... toppie kapsel hebbie :))))
    10 jaar jonger en een duppie meer waard!

Goeie reis en heel veel plezier.

• 29 Juli 2013 - 11:07

Karin:

Oeps! jullie zij er al!!!
    Een hele fijne vakantie allemaal en geniet er van!
    En Ann je haar zit inderdaad 1000 keer beter! Heel leuk!
    groetjes Leo en Karin

• 29 Juli 2013 - 14:57

Aad En Inie:

Jullie allemaal fijne vakantie ( leuk je haar ann )

• 29 Juli 2013 - 18:08

Mientje Den Boer:

De pullen cola zijn groter dan de glazen bier. Wat een land is Canada toch.
    En wat zijn die vier glazen met ongekleurd spul erin?

Maar zonder dollen: stikleuk om jullie weer te volgen.

• 29 Juli 2013 - 19:42

Daniël & Laura:

Hello,

Wij zijn ook op ons vakantie adres aangekomen. Het viel ons op dat er vrij weinig te eten en drinken was, dus gelijk maar naar de supermarkt gereden ;-) Fijn dat alles goed is verlopen tijdens de reis. Voor dat jankjong had ducktape wonderen kunnen doen.

Veel plezier

xxxx

Laura :"Rambo heeft ons begroet en zijn brokjes opgegeten en een stukje spek hmmmm"

• 30 Juli 2013 - 13:31

Ellen:

Hoi Allemaal,
    Jullie zijn op Canadese bodem. Het is gelukt! Je had je geen zorgen hoeven maken hoor over Transat. Had me nog even gebeld, dan had ik je gerust kunnen stellen. Stoelzitting is wat kort, maar je hebt meer beenruimte dan bij de KLM. Helaas, schreeuwende kinderen kom je overal tegen. Ook als je business zou vliegen. Dan kom je een kind tegen dat op de punten van pa een luxe stoel in beslag neemt. ha ha. Geniet van het mooie Canada, de beren, walvissen, de meren enz. Groetjes Ellen

• 31 Juli 2013 - 08:50

Irene:

Hey Ann, Leuk je haar!!!, was stik benieuwd hoe het was geworden :) Hele fijne vakantie allemaal en leuk dat we jullie zo kunnen volgen, veel plezier. Groetjes Irene