Campbell River, maandag 5 augustus 2013 - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Campbell River, maandag 5 augustus 2013 - Reisverslag uit Campbell River, Canada van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Campbell River, maandag 5 augustus 2013

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

06 Augustus 2013 | Canada, Campbell River

Nou dat begon goed vanochtend. Alles netjes opgeruimd en bijna klaar om te vertrekken moest Helmuth nog even naar de washroom (toilet). Tsja, en toen hadden we bijna een overstroming. Spoelde er niets meer door, maar het water kwam wel omhoog. Fijn dan. Gareth erbij gehaald en die loste het heel simpel op: met een ontstopper. Wat zal die Helmuth zich lullig gevoeld hebben: (grote boodschap). Maar toen konden we dus eindelijk op pad. Onderweg hebben we MacMillan Provincial Park aangedaan. Vreselijk grote oude dikke bomen. Heel mooi. Kwamen we voor onze bestemming nog een mooi park/skigebied tegen. Het Strathcona Provincial Park. Hier zagen we de Albert Edward Berg (grappig om mijn vaders naam te zien staan). Deze weg ook maar even ingeslagen. Een echt skigebied. Daarna op pad naar Campbell River. Hier een mooi parkje met prachtige beelden. Deze zijn gemaakt met een kettingzaag (zie foto’s). Deze avond fish and chips gegeten. Heerlijk. Samen met Ria wat Kenorondjes gedaan. Helaas niets gewonnen. Volgende keer beter.

• 06 Augustus 2013 - 07:46

Shirley:

Zeg , Ann ik moet toch effe wennen aan dat nieuwe koppie van je , hoor .
    Maar , wat een reuze bomen , toch een goed onderkomen ?
    Enjoy and have fun !

• 06 Augustus 2013 - 19:49

Janice:

Ben blij om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben! Dikke kus

• 06 Augustus 2013 - 21:42

Frans:

Hallo allemaal alles goed zo te zien wel, kenorondjes? Casino in de buurt als dat maar goed ga,heb vanmiddag de rolgordijnen voor de overwaard opgehaald e s'avonds bij kees wezen eten nu zitten we lekker in de tuin gr janie en frans