Maandag, 16-02-2009 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Maandag, 16-02-2009 - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Maandag, 16-02-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

17 Februari 2009 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Nou dat was weer eens vroeg opstaan. De airportbus zou om 07.30 uur bij het hotel zijn. Ja, jullie lezen het goed zou ..... niet dus. Wel een bus van een andere maatschappij en die chauffeur zei dat we een grote fout hadden gemaakt door niet met hen te gaan. Afijn, het is goed gekomen. We zijn op het vliegveld aangekomen na eerst terminal 2 en 3 te hebben aangedaan. Natuurlijk moesten wij in terminal 1 zijn. Wij in de rij en op een gegeven moment werd er gevraagd wie er nog voor vlucht NZ782 waren. Wij dus, mochten we voor: te laat komen wordt dus niet afgestraft maar beloond ? Toen moesten we ons geld nog opmaken in de taxfree shop. Helmuth sigaren en ik ... chocolade natuurlijk. Werd er een last call omgeroepen voor de vlucht. Afijn wij weer hollen maar zowel wij als het vliegtuig waren op tijd. Tijdens de vlucht is er iemand ziek geworden waardoor wij bij aankomst moesten wachten totdat het ambulance-personeel binnen was. Verder alles goed gegaan. Taxi genomen naar ons hotel -het Camelot- en wat voor een hotel (zie foto's). Voor Helmuth lag er een pakketje vanuit Nederland. Waarvoor nog zijn zeer grote dank aan mijn moeder voor het sturen van de shag en sigaren. Mij viel het tegen dat er geen briefje of kaart voor mij bijzat maar ik onthoud het wel hoor!! We zitten midden in het centrum bij de grote Cathedraal op .... het Cathedral Square. Heel mooi allemaal en vooral heel groen. Het blijkt ook de stad van bomen en bloemen te zijn. 's-Avonds in de Ierse pub Boggs gegeten, gedronken en van de quiz genoten. daarna naar ons hotel en naar ons super kingsize bed. Ik denk niet dat wij elkaar vannacht tegenkomen.

• 17 Februari 2009 - 07:31

Ria:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon.
    Leuk weer wat gehoord te hebben .het schiet nu op voor jullie gr ria

• 17 Februari 2009 - 08:44

Anneke:

Haha, eindelijk rust 's nachts.............

• 17 Februari 2009 - 19:38

I.Kelly:

Gefeliciteerd met jullie jongste poelekie. Dat jullie nog maar heel lang in goede gezondheid van hem mogen genieten.

• 17 Februari 2009 - 22:02

Ineke:

van harte gefeliciteerd
    met DAVID .
    en hopelijke nog zzzzzzzzzzzzzzeeeeeeeeeeeeeeer vele jaren met zijn alle in goede gezondheid.
    de borrel kom zeker nog?
    dikke knuffel vor beide

• 17 Februari 2009 - 22:05

I:

WAT is mijn BROER toch knaaaaap.maar wat ik me af vraag wanneer mag ANN zo veel keer op de foto?
    als ons foto model billie