Dinsdag, 27-01-2009 - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Dinsdag, 27-01-2009 - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Dinsdag, 27-01-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

27 Januari 2009 | Australië, Rockhampton

Wat heb ik lekker geslapen. En niet alleen maar omdat Helmuth de aanwezige kakkerlakken had doodgeslagen. Ik was gewoon heel erg moe. Gisterenavond ben ik nl. 2 uur bezig geweest op de computer om nog enigszins bij te werken. Na het ontbijt zijn we op weg gegaan. Onderweg naar het postkantoor geweest en bij Woolworths nog wat boodschappen gedaan. Hier ook een leuke foto van kikker met Ann gemaakt. (Sarina ?). Na alweer een heel rare dag met zon en regen in de bergen zijn we terechtgekomen in Rockhampton. Speciaal voor de achterban zijn we in een hotel gegaan waar wireless internet aanwezig is. Vandaar dat ik jullie nu alle wetenswaardigheden heb kunnen laten weten. Zoals jullie hebben kunnen lezen hebben we al heel veel gezien en meegemaakt. Morgen gaan we op pad naar "waarschijnlijk" Bundaberg of Hervey Bay. Het is hier nu 23.10 uur en tijd om te gaan slapen. Tot schrijvens en voor iedereen die ons een reactie geeft, heel hartelijk bedankt. We stellen het zeer op prijs en kijken er ook naar uit. We weten dan ook dat we niet voor niets al die moeite doen. Groet en voor straks wel te rusten.

• 27 Januari 2009 - 12:46

Riekie:

Hallo Helmuth en Ann

Ik ben weer helemaal bij. Ik print alles uit en geef het aan Pieta. Dat heb ik ook gedaan van 31/12/08 t/m 13/01/09. Vanavond optreden in Goedereede dus kan ik onderweg iets vertellen/voorlezen en ook over de foto's. Zeker dat jij in het waterstaat met gevaar voor je leven. wat een geluk dat de krokodillen op dat tijdstip slapen. Wanneer hebben jullie vakantie? Groet jullie, Riekie

• 27 Januari 2009 - 16:22

Marcel:

We hebben met jullie te doen hoor. Het valt weer niet mee allemaal. Vroeg op, veel rijden, politie controle's. Nee dan kan je maar beter lekker hier in je bed liggen met de ergste griep ooit en genieten van het hoeksche waardse landschap gehuld in regen en mist. De foto's waar Helmuth niet op staat zijn erg leuk ;-) Goeie actie weer Helmuth, je vrouw bijna laten opeten door een krokodil!!

• 27 Januari 2009 - 19:06

Carmen:

Jeetje, wat hebben jullie het druk, maar wel gaaf! Geniet maar van de warmte. Hier vriest het alweer en de wintersportvakanties komen eraan. Da's andere koek.

• 27 Januari 2009 - 19:58

Anneke:

Haha, zou inderdaad echt actie zijn geweest. Gelukkig een Sonja Bakker krokodil....
    Wat betekent Ozzie-dag? wat wordt er dan gevierd/herdacht?

• 28 Januari 2009 - 14:28

Willem:

Hallo Helmuth en Ann

Wat een mooie reis hebben jullie, erg leuk dat we de reis op deze manier kunnen volgen.
    Nog een goede heel goede reis verder.
    Het is wel jammer dat Henk tegenwoordig alleen moet vergaderen.
    groet (Collega van Helmuth)