Woensdag 31-12-2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Woensdag 31-12-2008 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Woensdag 31-12-2008

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

03 Januari 2009 | Australië, Sydney

Na een rustig nachtje even terug naar Queenstown. Hier had ik gisteren leuke schoenen gezien met een goede grip. Die zal ik nodig hebben en daar mijn rechterschoenzool het heeft begeven ... heel vervelend. Nog een mooie foto gemaakt van het postkantoor en wat flessen wijn ingeslagen. Nee niet bij de supermarkt want daar mag geen alcoghol verkocht worden. Hier heb je speciale drive inns genaamd The Bottle Shop. Onderweg naar Cradle Mountain onder zowaar een zonnetje gestopt om de Lotus hill Memorial te bekijken. Weinig aan. in Rosebery koffie, thee met wat lekkers. Daarna naar de Murchison Dam gereden. Zo stil onderweg. Maar wat een bochtenwerk. Nog erger dan in Oostenrijk. Sommige heuvels zijn 10% stijl.Cradle Mountain Lodge was geweldig. Wat een prachtig spul. Wij zaten in een mooie kamer met open haard (oke wel elektrisch maar toch). Als 1e een wandeling gemaakt Enchanted Strol genaamd. En weer wallabies en ja ook een wombat (levende) gezien. Vandaag oudejaarsavond. Wat hebben wij gedaan? Eten gehaald en meegenomen naar onze kamer. Heerlijk rustig. helaas konden wij na 2 wijntjes (ik al helemaal) onze ogen niet openhouden. Wij zijn 2009 dus rustig ingeslapen. jammer van de entertainer - en niet te vergeten het happy hour. Ach we zullen onze slaap nodig hebben. dat krijg je als je een dagje ouder wordt in ons geval zelfs 10 uur sneller dan jullie.

• 03 Januari 2009 - 09:46

Ome Ger :

Gelukkig 2009 !!!
    Ik ben blij dat de trip voorspoedig verloopt !!

Geniet ervan !!

Groeten en tot lezens