griep in Hong Kong ?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu griep in Hong Kong ?? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

griep in Hong Kong ??

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

02 Januari 2009 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Nog een foto van Helmuth.... zou het de vogelgriep kunnen zijn ????

Groetjes Ann en helmuth

ps: Hoe het kan weet ik niet maar de 1e foto's zijn bij het vorige bericht terecht gekomen. Ik laat ze daar maar staan !

• 02 Januari 2009 - 08:24

Marina:

Hey jullie daar, allebei een geweldig 2009, maar dat zal wel lukken denk ik. Alhoewel????

Ik denk niet dat t de vogelgriep is, want dan zijn er ook bepaalde delen nogal gezwollen. Is niet zichtbaar op foto :( :(
    Mss verboden middelen gebruikt? :) :)
    Advies: gewoon pappen en nathouden..... en als t zwart wordt heeft dat niet gewerkt.:)

• 02 Januari 2009 - 08:58

I.Kelly:

Blij dat er weer iets werkt zodat we wat berichten krijgen.Die uitslag duurt te lang.Jij weet het zeker weer beter dan de dokter!!?? De foto'kunnen beter!!Doei XXX