Dali, zondag 17 juli 2011 - Reisverslag uit Dali, China van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Dali, zondag 17 juli 2011 - Reisverslag uit Dali, China van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Dali, zondag 17 juli 2011

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

17 Juli 2011 | China, Dali

Lekker uitgeslapen. Om 07.00 uur op. Vannacht nog wel even onze vrienden gehoord, maar ja jullie weten als ik eenmaal slaap dan word ik moeilijk wakker. Vanochtend waren ze toch wel vroeg op en dat was ook wel te horen ook. In de ontbijtzaal werden we voor het eerst deze reis aan tafel bediend. Nou geef ons maar een ontbijtbuffet. Hierna hebben we onze spullen gepakt en zijn we naar buiten gelopen. In een woord, zo leuk die sfeer hier. Jammer dat we morgen weer weggaan. Er viel heel veel te zien. Hippies kunnen hier hun hart ophalen. Het is heel erg jammer dat ik weer zo gevuld ben. Aan de andere kant wel beter anders zou ik er nog een paar koffers bij hebben moeten kopen. Nu heeft Helmuth 2 nieuwe koffers gekocht. Niet omdat hij koopziek is maar omdat zijn tas kapot is gegaan. Ach, wie weet waar die extra koffer goed voor is. Natuurlijk is vanmiddag de lunch er weer bij ingeschoten. Ja weer, want dat is al een paar keer gebeurd. Hoe zou dat nou toch komen ? Vanavond hebben we in het centrum zelf gegeten. Ik mag wel zeggen het was weer berengoed. (is het 1 of 2 beren ?). Vanavond niet te laat naar bed want we worden morgen om 05.30 uur gewekt. De vlucht naar Kunming gaat om 08.20 uur. 40 minuutjes vliegen. Straks nog een paar spelletjes kaart. Ria en Werner zijn naar de plaatselijke naaier om haar buideltasje te laten maken. Hopelijk morgen weer toegang tot internet.

ps: Helmuth heeft nu al spijt dat hij zjn oude tas niet heft laten maken bij de plaatselijke 'naaier'.

• 18 Juli 2011 - 06:37

Astrid:

Nou, ik ben weer helemaal bij gelezen. Wat een schitterend, maar toch ook heel bijzonder land. Je verhalen zijn geweldig (soms ook heel erg beeldend, haha). Leuk om te lezen! Nog heel veel plezier op jullie reis, geniet er nog van. En wel regelmatig een massage nemen he Ann, voor je pootje.

Groetjes Astrid

• 18 Juli 2011 - 10:56

Shirley:

Hoi Ann,
    Twee koffers ? Ik dacht gelijk dat Ann heel veel geshopt moet hebben .
    Weer lekker gegeten , toe maar ........houen zo ! geniet ze !

• 18 Juli 2011 - 14:44

Shirley:

Wat kan jij mooi vertellen , Ann , ik geniet hoor.
    Succes met de vliegen en tot morgen !