Zaterdag, 07-02-2009 - Reisverslag uit Forster, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Zaterdag, 07-02-2009 - Reisverslag uit Forster, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Zaterdag, 07-02-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

07 Februari 2009 | Australië, Forster

En alweer een leuke dag voorbij. Vanochtend een heel eind gelopen. Over de brug naar de tweelingstad Tuncurry. Daar langs de kade en het afgesloten gedeelte van de oceaan, waar een veilig zwembad is gemaakt door een gedeelte af te scheiden met netten, naar het strand gelopen. Bij de inham dolfijnen in het wild gespot. En jammer genoeg lukt het maar niet om er een goede foto van te maken. Na enkele uren genieten van de zon en het uitzicht naar het centrum aldaar gelopen en wat winkels bekeken. Ach, er valt niet zoveel te winkelen hier maar het hoognodige is er. Terug over de brug en lekker gezwommen in het zwembad bij ons motel. 's-Avonds lekkere kingprawns gegeten. Helmuth een plain hamburger. Maar kind als hij is, hij kon het natuurlijk niet laten om met mijn garnalenkoppen te spelen. Ach, de klanten van het restaurant vonden het leuk.... Daarna nog even de paardenraces en de kasten. Al met al 108 dollar gewonnen. Dat wordt morgen weer eens warm eten.

• 07 Februari 2009 - 10:35

I.Kelly:

Gamba's zien er net zo uit als die ik vanavond ga eten. Daar hoef ik niet voor naar het andere eind van de wereld!! XXX

• 07 Februari 2009 - 10:50

Elly:

Je kunt het niet laten he om almaar te winnen met gokken. Geniet van jullie verhalen en belevenissen. Die hele grote garnalen zien er heerlijk uit. Ben benieuwd wat je morgen weer te melden hebt. Geniet jongens, dit zie je waarschijnlijk maar één keer. Net als je moeder ben ik ook jaloers.

• 07 Februari 2009 - 14:11

I:

ja gelukige blijf hij kind . maarom zijn jullie samen zon [goed stel?]

• 07 Februari 2009 - 18:35

Janet N. :

Hoi Ann,
    Leuk je verhalen te lezen. Heb je nog last van de grote hoeveelheid neerslag? Gelukkig is Australië groot, dus de kans dat je er last van heb weer klein. Goede reis verder, Groetjes

• 09 Februari 2009 - 09:01

Jeanette Van Driel:

Fijn dat we weer veel van jullie horen. Ik blijf onder de indruk van al je verhalen en foto's. Lekker blijven genieten.

• 11 Februari 2009 - 20:34

Piet En Heidi:

Leuk om al jullie verhalen te lezen en mooie foto's te bekijken. wij wensen jullie nog veel plezier en blijven jullie volgen.

Groeten,