maandag, 19-01-2009 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu maandag, 19-01-2009 - Reisverslag uit Sydney, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

maandag, 19-01-2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

27 Januari 2009 | Australië, Sydney

Vanochtend opgehaald door Connection Tours. Als eerste hebben we een blik geworpen op The Olgas. De Aboriginal naam is Kata Tjuta wat zeer beeldend is want het betekent "plaats met veel hoofden". En inderdaad deze heuvels zien eruit als enorme knobbelige silhouetten. Daarna hebben we met onze gids Steve geluncht en toen een lekkere wandeling gemaakt. Het was warm maar niet zo erg als een paar dagen geleden want toen kwam het kwik boven de 42 graden. We hebben geluk ! De zonsondergang hebben we meegemaakt met een glas champagne onderwijl kijkend naar Ayers Rock (Uluru), Dit is een reusachtige monoliet van zandsteen. Vanuit de verte is het net een beest die slapende is. Deze rots wordt al duizenden jaren vereerd door de Aboriginals. De avond werd afgesloten met een BBQ.Toen de sterren nog eens bekeken en daarna de tent opgezocht om van een welverdiende slaap te genieten.

• 27 Januari 2009 - 09:09

Marcel:

Hey Ann, wie is die Aussie met die korte spijkerbroek!!??