Zondag, 28 januari 2009 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Zondag, 28 januari 2009 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Zondag, 28 januari 2009

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

02 Januari 2009 | Australië, Melbourne

Bijtijds opgestaan om melbourne te bekijken. Bij een restaurantje ontbeten. Daarna naar de Victoria Market. Nou mams, tante Lenie, Jose en Tilletje zouden hier hun hart op kunnen halen. Groot !
Verder naar South Bridge en naar het Sky Deck geweest. Yes, I survived The Edge! Op de 88e verdieping in een soort kooi die daarna uit het raam komt. Dan verdwijnt de melkwaas en kijk je door glas, 4 zijkanten, boven- & onderkant. Kicken. Toen naar The Old Gaol (de oude gevangenis). Ook al zo'n belevenis. Rondleiding en in de oude cellen geweest. En weet je wat zo leuk is? Voor de touristen hebben ze een gratis bus en tram rondrijden die je naar alle bezienswaardigheden brengt. Kom daar in nederland maar eens om ?? En iedereen is ook zeer behulpzaam.

• 02 Januari 2009 - 08:26

Marina:

Maybe, zie wel wat overeenkomsten....:)

Leuk die foto's.
    Krijg er gelijk ook zin in.

• 02 Januari 2009 - 08:36

Werner En Ria:

echt leuk de foto,s er nu bij.en dat jullie weer wat laten horen gr van ons

• 02 Januari 2009 - 18:04

Jan En Mientje:

Reactie Jan: zo hoog?? en dan in een glazen lift???
    Mientje: nee, Jan dat is juist de onderkant.

Hoe is het nu met de tatoeages van Helmuth. Dat kunnen wij mooier hoor!

• 02 Januari 2009 - 19:42

Pieta:

hoi
    nog alle beste wensen.
    hoe heb je het nieuwe jaar ingewijd??????????.
    heftig zeker??
    wat een mooi pukkelpootje!!

• 02 Januari 2009 - 20:42

Bingo Loes:

Hebben ze daar ook bingo???
    14 maart bingomarathon zijn jullie dr zeker niet.

grt Loes van der Linden

• 02 Januari 2009 - 21:02

Geràldo&Marianne:

Ann en Helmuth
    Wij wensen jullie het allerbeste voor 2009,veel reisplezier en tot ziens.
    Mag 1234B wel mee terug??

• 02 Januari 2009 - 21:06

Wilna En Arie:

Hoi Skippy's!

Een mooi,gelukkig en avontuurlijk 2009 toegewenst vanuit een steenkoud Strien!

Groetjes, Arie Wilna