Heenvlucht - Reisverslag uit Peking, China van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Heenvlucht - Reisverslag uit Peking, China van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Heenvlucht

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

01 Juli 2011 | China, Peking

Schiphol, vrijdag 1 juli 2011

Vanmorgen de laatste dingetjes geregeld. Werner en Ria waren lekker op tijd. Ondanks de drukte waren we toch op tijd bij Keizer in Aalsmeer. Hier hebben we de auto geparkeerd en zijn we met een busje naar Schiphol gebracht. Direct ingecheckt, tassen weggebracht en op naar McDonald. Alleen koffie hoor ! Toen ik vanochtend op internet keek ging het vliegtuig nog op tijd weg. Nu is er 5 kwartier vertraging. Ik ben benieuwd hoe laat we echt de lucht in gaan. We zullen zien,. Het is nu pas 17.53 uur. Hoe zullen we de tijd het beste kunnen overbruggen ? Nou gewoon: door wat rond te lopen, beetje te winkelen en bij de Mac iets te eten. Een kleinigheidje hoor. De vlucht had iets ingelopen dus we gingen om 22.00 uur al de lucht in i.p.v.22.15 uur. Scheelt hé. Na wel een 20 minuten taxiën gingen we de lucht in. Ik ben benieuwd hoe laat we morgen aankomen ?

• 03 Juli 2011 - 17:24

Martine:

Veel plezier!!!

• 04 Juli 2011 - 08:38

Janice:

Heeel veel plezier in China! en hoop dat jullie het naar jullie zin hebben,
    en ik hou deze site zeker bij!
    Gr van ons allemaal