Vol verwachting - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Vol verwachting - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Vol verwachting

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

30 Maart 2011 | Nederland, Strijen

Zo, maandag de reis geboekt. Samen met Werner en Ria gaan we China bekijken. Het wordt vast een mooie reis. Gisteren de factuur al binnengekregen met het verzoek om een gedeelte te betalen voor vandaag. Nou, het eerste vervelende klusje van een reis heb ik dus net volbracht. Nu wordt het weer op internet zoeken wat we -buiten wat al geboekt is- nog meer zouden kunnen gaan bekijken en doen. Ik heb er zin an.......

• 31 Maart 2011 - 11:16

Robbie The Eagle:

Leuk, niet te nauw kijken als jullie weer terug zijn.

• 01 April 2011 - 17:41

Eric En Kirsten:

Zo kijk dat zijn leuke vooruitzichten, dan doe je wat. suc6 verder met het uitzoeken van wat jullie verder willen zien.
    Morgen kunnen jullie al een beetje oefenen v.w.b. het eten. Niet mokken lekker wokken!!!!

Groetjes eric en kirsten

• 02 April 2011 - 08:01

Anneke Ermstrang:

dat belooft weer een geweldige ervaring te worden. Wanneer vertrekken jullie?

• 06 April 2011 - 17:00

Geràldo:

Wij zijn benieuwd naar het reisverslag en de doldwaze avonturen van Helmuth en Ann.