Witte wereld - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Witte wereld - Reisverslag uit Strijen, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Witte wereld

Door: Ann

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

27 December 2014 | Nederland, Strijen

Vandaag, 27 december 2014 werd ik wakker in een witte wereld. Waren we al in Fins Lapland ? Ik ben de laatste tijd wel vaker de weg kwijt dus... ? Heb van de week een film gezien over een man met afstandsbediening die ook fast forward ging en hele stukken van zijn leven oversloeg. Was ik ook in deze digitale wereld terechtgekomen ? Moet toch eens stoppen met al die afstandsbedieningen :) .

Maar nee hoor, het is gewoon flink aan het sneeuwen. Prachtig om te zien, heel vervelend voor de ouderen onder ons. Het plan is wel een beetje aan verandering onderhevig. In plaats van om 10.00 uur vertrekken gaan we nu on een uur of 14.00 uur naar Amsterdam. We zijn blij dat we een hotel hebben geboekt bij het vliegveld. Radisson Blu Amsterdam Airport. Hier kogen we de auto 9 dagen laten staan en we worden nu morgenochtend naar het vliegveld gebracht om de vlucht van 07.00 uur naar Kittila te nemen.

Om 10.00 uur kwam de boerin ons nog uitzwaaien - en wat lekkers brengen voor onderweg. Mmmm. Wat een lieve vrouw is het toch. Ik zei nog dat ze beter binnen kon blijven maar nee hoor.

We gaan nu onze tassen (geleend van Suzanne en David) inpakken. Straks nog even langs mijn moeder en dan gaan we een rustige reis naar Amsterdam tegemoet.

Ik hoop dat jullie weer mee kunnen genieten van al het moois dat ons te wachten zal staan.

Vanaf deze plek wensen wij een ieder een heel goed uiteinde en een gelukkig, gezond, succesvol en bovenal vredig 2015.

• 27 December 2014 - 11:44

Riekie:

Veel reis plezier en een veilige thuiskomst!

• 27 December 2014 - 12:03

Gerrit En Henny:

Goeie reis en heel veel plezier!
    Leuk om jullie belevenissen weer te kunnen lezen.

• 27 December 2014 - 14:40

Mientje:

Haha zelfs de krant staat vol met info over jullie vakantie. Hoe doe je dat toch?
    Moet ik sneeuw in de diepvries bewaren voor jullie?
    Goede reis!
    Wij bewaken de boerin wel.
    Jan&Mientjr

• 29 December 2014 - 13:48

Marina:

Heel veel plezier maar wat ben ik jaloers op jullie....