Valkenburg - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu Valkenburg - Reisverslag uit Valkenburg, Nederland van Helmuth - Ann Jong - Kelly - WaarBenJij.nu

Valkenburg

Blijf op de hoogte en volg Helmuth - Ann

29 Juli 2012 | Nederland, Valkenburg

vrijdag, 27 juli 2012

Vandaag met Helmuth, Daniel, David, Laura, Suzanne, Karin, Leo en Eric en Kirsten op weg naar Valkenburg gegaan. Eric en Kirsten waren ietsjes verlaat (zoals altijd - ligt niet aan Kirsten). Uitje zelf was al bekend bij de familie, tenminste waar naar toe. Wat we zouden gaan doen was een comleet vraagteken. Omdat ik een nogal strak tijdschema hanteer gingen we direct op pad. Gelukkig hadden we geen files onderweg zodat we zelfs nog tijd hadden om onderweg een -meegenomen- cola en koek te nuttigen. We waren uiteindelijk toch nog te vroeg op locatie. ik heb ze daarom meegenomen naar de Action. Kirsten en Karin waren hier nog nooit geweest. Iedereen weet straks waar de bingoprijzen vandaan komen. Op de terugweg naar de auto moest ik nodig plassen. Tenminste dat zei ik en ging de ruimte binnen waar ik een afspraak had. na het e.e.a. aan de persoon uitgelegd te hebben riep ik de anderen binnen. Wat was het ? We gingen een fotoshoor doen. Omdat het mooi meer was heeft de fotograaf ons mee naar buiten genomen om daar wat foto's te maken. Het eindresultaat 99 foto's. Natuurlijk is het de bedoeling om wat nabewerkte -geretoucheerde- foto's af te nemen.

Hierna naar ons einddoel: Valkenburg. We konden niet direct het goede nummer vinden en Helmuth deed zijn knipperlicht aan bij een boederij. Bleek later dat we hier moesten zijn: bij pension Scheepers. We werden verwelkomt en nadat we de koffers hadden weggezet zijn we naar het centrum gelopen. Onderweg een flinke stortbui dus wat wezen eten bij de hema. Gelijk maar wat paraplu's aangeschaft en Karin heeft een mooie regenponcho gekregen. In Valkenburg gebleven tot 's-avonds laat. Karin en ik zijn om 17.45 uur naar het pension teruggegaan omdat we ons laatste familielid die dit weekend van de partij zou zijn nog moesten opvangen. Wij waren blij Charna te zien. 19.30 uur waren we bij de Griek. Kok was duidelijk verliefd. Lekker zout gegeten.

Na een wandelingetje terug lekker gaan slapen. Een paar hebben nog kunnen nagenieten van hetgeen ze hadden gedronken/gegeten.

• 30 Juli 2012 - 09:09

Ria:

ik zie jullie hebben een leuk wekend gehad ziet er goed uit ik blijf jullie volgen gr

• 31 Juli 2012 - 17:55

31 Juli, Miezerig In Strijen(sas):

Was de dresscode wit/zwart? En wat is het vervolg? Jullie hebben vast nog meer gedaan!
    Mientje